آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
شرکت مجازی-pic1

شرکت مجازی

شرکت های مجازی به مجموعه ای از سازمانها ،مشتریان ، تامین کننده گان ،رقبا می گویند که به کمک تکنو لوژی اطلاعات با هم در ارتباط هستند ،

با استفاده از تکنولوژی اطلاعات محدودیتی از نظر زمان و مکان وجود ندارد و سازمانها می توانند عضو چندین سازمان مجازی باشند و به کارهای روزمره ی خود نیز بپردازند .
با امدن اینترنت به عرصه ی کار و استفاده ی بیشتر افراد از انها کار ادارات و سازمانها نیز ساده تر شده و تعداد حضور افراد در ادارات کاهش پیدا کرده.
اداره ثبت شرکت ها هم از این قاعده مستثنی نیست قبلا ثبت به صورت حضوری انجام می شد و تمام مراحل توسط شخصی که می خواست شرکت خود را به ثبت برساند انجام می شد ولی امروزه با مراجعه به سایت http://irsherkat.ir به صورت غیر حضوری انجام می شود .
پس از ورود به سامانه به قسمت در خواست ها مراجعه کرده و فرم های مربوطه را پر نمایید ، اطلاعات مربوط به خود شما و شرکت که شامل اسم شرکت ،نشانی ان ،اعضای ان ،مقدار سرمایه و در صورت داشتن شعبه ان را تکمیل نمایید .
در زمان ثبت شرکت هنگامی که مشخصات فردی وارد می شود اگر تابعیت شخص درخواست کننده ایران مشخص شود باید گد ملی وارد شود اما اگر ایرانی نباشد باید شماره ی گذر نامه ی خود را وارد نمایید .
اگر شرکتی که به ثبت رسانده اید نماینده گی یک شرکت خارجی باشد باید موارد زیر تکمیل شود :
1-نام شرکت به فارسی 2-سرمایه ی شرکت به ریال و دلار 3-شخصی که دارد شرکت را به ثبت می رساند باید موارد به فارسی و لاتین نوشته شود
*نام شرکت :
در این مرحله باید از بین اسامی که برای شرکت انتخاب کردید نام مورد نظر خود را انتخاب کرده و بنویسید بعد از انجام ثبت نام به مرحله ی بعد می روید که در این مر حله به صورت خود کار به شما یک کد 19 رقمی داده می شود .
حال زمان ان رسیده که نوع فعالیت شرکت خود را مشخص کنید سپس طول مدت فعالیت را نوشته که هم می تواند به صورت محدود باشد و هم نا محدود که اگر به صورت نامحدود باشد باید زمان ان مشخص شود و همچنین باید مشخص شود که شرکت دارای مجوز است یا نه ،و اگر دارای مجوز بود باید شماره ی مجوز با تاریخ ان قید شود .
در مرحله ی بعد باید میزان سرمایه ی شرکت مشخص شود .
آدرس: تهران، خیابان جردن، خیابان دستگردی (ظفر) ، پلاک 277، ساختمان بانک خاورمیانه، طبقه 5، واحد 10
سایت: sabticall.com
تلفن: 9669-021
ایمیل: info@sabticall.com


آگهی دهنده: ثبتیکال
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - ثبت شرکت و رتبه بندی در تهران
آدرس: تهران، خیابان جردن، خیابان دستگردی (ظفر) ، پلاک 277، ساختمان بانک خاورمیانه، طبقه 5، واحد 10
به روز شده در:۱۳۹۶/۸/۲۷
بازدید: 149 بار
ایمیل: