آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»بازارکار و سرمایه»ثبت شرکت و رتبه بندی»ثبت شرکت در اروپا - ثبت شرکت در انگلستان
ثبت شرکت در اروپا - ثبت شرکت در انگلستان-pic1

ثبت شرکت در اروپا - ثبت شرکت در انگلستان

ثبت شرکت در انگلستان و ثبت شرکت بین المللی:
انگلستان یکی از مهد های بزرگ اقتصادی دنیا یکی از مناسبترین کشور ها برای عبور از تحریم های اقتصادی به شمار میرود. گسترش سرمایه گذاری روز افزون شرکت های بزرگ دنیا در انگلیس به حدی است که کمتر شرکتی است که دست کم یک شعبه در انگلستان نداشته باشد. امروزه شرکتهای متوسط و نوپا، با راهکارهای نوین، سهم بیشتری از بازار را هدف قرار دادند. بسیاری از شرکتهای ایرانی برای ادامه و پیشبرد اهداف خود و ارتقاء آنها، به یک ماهیت حقوقی در اروپا نیاز دارند. از این رو ثبت شرکت بین المللی و همچنین اجاره ی دفاتر مجازی در اروپا هر دو دروازه ی کسب این ماهیت حقوقی به شمار می روند. از این رو مجموعه ی رایان نت در نظر دارد تا با در اختیار گذاشتن تجربیات خود در این زمینه، این مسیر را برای شرکت های ایرانی در انگلیس هموار کند.

ukingdom.org.uk

ثبت شرکت در انگلستان:

کشور انگلیس به عنوان دومین کشور معتبر پس از امریکا در زمینه تجارت جهانی محل مناسبی برای ثبت یک شرکت میباشد.این موفقیت باعث جذب سرمایه گذارانی از همه جای جهان مخصوصا آسیای مرکزی، امریکا به سمت انگلستان شده است، به طوری که در سال 2003 تقریبا یک چهارم کل سرمایه خارجی اروپا مربوط به کشور انگلستان بوده است. موفقیت های به دست آمده در شرکت های خارجی که در انگلستان شروع به فعالیت کرده اند گواه این مطلب است.

مراحل ثبت شرکت در انگلستان، قوانین شرکت ها، هزینه های ثبت شرکت در انگلستان به همراه دفتر کار مجازی در ادامه به تفصیل تشریح شده اند.
ukingdom.org.uk
از دیگر خدمات حقوقی شرکت برای کسب و کار های ایرانی در خارج از کشور می توان به مستر کارت های فیزیکی با قابلیت های بسیار برای پرداخت های بین المللی و همچنین درگاه آنلاین بین المللی برای دریافت ارز های دیگر کشور در زمان اعمال تحریم ها اشاره نمود.

بسیاری از شرکتهای ایرانی برای ادامه و پیشبرد اهداف خود و ارتقاء آنها، به یک ماهیت حقوقی در اروپا نیاز دارند.کشور انگلیس به عنوان دومین کشور معتبر پس از امریکا در زمینه تجارت جهانی محل مناسبی برای ثبت یک شرکت است .بر اساس قوانین تجاری در کشور انگلیس، ثبت یک شرکت برای اتباع کشورهای دیگر از جمله ایران بدون حضور در کشور انگلیس بلامانع میباشد.
انگلستان دارای یکی از اقتصادهای بسیار موفق در ناحیه اروپا به شمار میرود.این موفقیت باعث جذب سرمایه گذارانی از همه جای جهان مخصوصا آسیای مرکزی، امریکا به سمت انگلستان شده است، به طوری که در سال 2003 تقریبا یک چهارم کل سرمایه خارجی اروپا مربوط به کشور انگلستان بوده است.
ukingdom.org.uk
ثبت شرکت در انگلستان، مزایا، هزینه ها و مراحل ثبت شرکت در انگلیس، قوانین ثبت شرکت بین المللی در بریتانیا

از جمله خدمات حقوقی قابل ارائه از طرف شرکت ما، در داخل و خارج از کشور ثبت انواع شرکت ها و موسسات در انگلیس است. انگلیس با توجه به دارا بودن رتبه ی پنجم بزرگترین اقتصاد دنیا (و دومین دراروپا) یکی از مطلوب ترین گزین ها برای توسعه ی کاری و سرمایه گذاری است. همچنین طی سالهای متمادی به عنوان اولین و قلب اقتصادی جهان به حساب می آید.
ukingdom.org.uk

بر طبق آمار مجله ی معتبر fortune، از میان 500 کمپانی بزرگ دنیا، 26 تای آنها متعلق به انگلستان است.و همچنین 100 کمپانی از میان 500 کمپانی گفته شده در لندن پایه گذاری شده اند.
رکورد رشد اقتصادی چشمگیر در سه سال پیاپی متعلق به کشور انگلستان است. انگلستان یکی از قطب های قدرتمند صنعتی و پزشکی جهان به شمار می اید چونان که شرکت های بزرگ دارویی و صنعتی و سرمایه گذاری بسیاری را از آن خود دارد

ukingdom.org.uk
طی سالهای بسیار سرمایه گذاران بسیاری از اقصی نقاط دنیا در این کشور به سرمایه گذاری می پردازند. از جمله سرمایه گذاران آمریکایی، اروپایی و هند و چین و ژاپن سرمایه های هنگفتی را با خود به انگلستان آورده اند. از این رو کشور انگلستان یکی از مناسب ترین گزینه ها برای سرمایه گذاری و توسعه ی کسب و کار به شمار می آید. با وجود تحریم های اعمال شده به کشور عزیزمان ایران، انگلستان بهترین گزینه برای عبور از تحریم ها و ورود به دنیای جهانی کسب و کار به شمار می آید


با توجه به تجربه ی چندین و چند ساله ی مجموعه ی آی تی ریسرچز در خصوص تجارت جهانی و همکاری بسیار این مجموعه با شرکت های بزرگی همچون مایکروسافت، آی تی ریسرچز انگلستان، آمازون و دیگر شرکت های مطرح دنیا از طریق کشور های بزرگ اقتصادی جهان از جمله انگلستان در نظر دارد تا با ارائه ی راهکار های راهگشا در این زمینه، به گسترش شرکت های ایرانی د خارج از کشور کمک کند. باشد تا این شرکت ها روزی جزیی از شرکت های برتر دنیا به حساب آیند.

چرا سرمایه گذاران خارجی مشتاق به ثبت شرکت در انگلستان هستند؟
در تحقیقات انجام گرفته سرمایه گذاران خارجی که در انگلستان شروع به بیزنس کرده اند دلایلی را بازگو کرده اند که به شرح زیر است:
اقتصاد انگلستان: انگلستان چهارمین اقتصاد بزرگ جهان است
ارز قوی: ارز پوند به مراتط قوی تر از یورو است
مکان و زبان: زبان انگلیسی و جغرافیای انگلستان که کلید ورود به اروپا است به مراتب جذب کننده تر از بقیه کشورهاست.
سیاست دولت بریتانیا: بریتانیا دارای یک محیط کسب و کار آزاد است.

مزایای ثبت شرکت در انگلستان :
- اعتبار بیشتر در فعالیت های تجاری شما
- عدم اعمال بسیاری از تحریم ها که بر علیه ایران تصویب شده
- حضور در بازار جهانی و تونایی تجارت در خارج از کشور
- سرعت بسیار بالا و هزینه فوق العاده کم در ثبت شرکت
- بدون نیاز به داشتن اقامت، مسکن یا حضور در انگلستان
- برای ثبت لازم نیست به انگلستان سفر کنید.
- فقط یک نفر برای ثبت شرکت کافی است.
- میتوانید حتی اگر در انگلستان تجارتی ندارید شرکت ثبت نمائید.
- بر خلاف سایر حوزه های قضایی، هیچ محدودیتی در ثبت شرکت بریتانیا وجود دارد.


آگهی دهنده: meisam shadkam
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - ثبت شرکت و رتبه بندی در تهران
آدرس: تهران - اقدسیه – ضلع شمالی بزرگراه ارتش – پلاک 113
به روز شده در:۱۳۹۵/۹/۱۰
بازدید: 195 بار
ایمیل: